BENVINGUTS

OH BENVINGUTS, PASSEU, PASSEU, DE LES TRISTORS EN FAREM FUM, QUE CASA MEVA ES CASA VOSTRA, SI ÉS QUE HI HA... CASES D'ALGÚ... ARA JA NO HI FALTA NINGÚ, O POTSER SI... JA ME'N ADONO DE QUE TANT SOLS HI FALTES TU! ... QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL...!

dimarts, 12 de febrer del 2013

Fotos de la Primera Trobada. 1996

Un dia, crec que ja era ben avançada la primavera del 1976, érem xerrant de manera informal els de sisè de baxillerat i jo; quan el Gandesa va dir, més o menys, "Us imagineu com serem d'aqui a vint anys? A mi m'agradaria trobar-nos per veuren's en què ens haurem convertit". Ja dic que no recordo exactament les paraules, però si el seu desitj de tornar a fer una trobada vint anys desprès.
No se com la Ma. Josep va començar a remenar records i si aquest que he mencionat contava; el cert és que va començar a intentar trobar a tothom desprès d'haver vist una fotografia del Miquel Vila a una revista que l'havien enviat a l'any 1994.
Jo no se quan de temps li va dedicar a anar cercant a tothom. La majoria ja no hi eren a L'Arboç. Però ho va aconseguir. I amb l'ajuda de la Nuri i alguna persona més es va fer la Primera Trobada de Ex-Alumnes de La Resi al 1996.
Gràcies a ella, que és una bona arxivera, avui podem gaudir d'aquestes fotografies, que jo diria ningú té. 

Així que qui vulgui descarregarse-les ja sabeu com es fa, o no?

Moltes gràcies Ma. Josep.

















I una altra fotografia de la Segona Trobada al 1997.



3 comentaris:

  1. Efectivament com be dius Jolu, tot va començar quan la "Pepa" em va localitzar en una revista que ella rebía a la seva empresa dedicada a Gardens Centers i Horticultura Ornamental. Ella llavors fabricava els acuaris de peixos. Allà va veure que jo treballava al Mercat de la Flor de Vilassar i es va posar en contacte amb mi (diu que li va costar molt...es veu que la meva secre quan li deia que era una amiga de tota la vida no s'ho deuria creure...hahaha)...a partir d'aqui varem començar a localitzar gent ...ella els de la zona de l'Arboç i rodalies i jo als de Bcn i així vàrem reunir-nos per primer cop...després ja sabeu...va ser bufar i fer ampolles perquè ens hem reunit diverses vegades, també amb els del curs inferior i gent de l'internat...per cert, algunes d'aquestes fotos que publiques estaven ja penjades... (a ver si estamos atentos...hehehe...)La veritat es que sembla mentida que alguns de nosaltres nomès vàrem coincidir entre 2 i 3 anys i encara que en la distància, hem estat sempre com si haguessim conviscut molts mes anys...aprofito per enviar una forta abraçada a tothom !!!

    ResponElimina
  2. Gràcies ;iquel pel comentari amb les explicacions. Però crec que tinc raò al dir que les fotos del 96 no eren publicades encara. Inclòs t'havia demant si les tenies digitalitzades perquè la Ma. Josep em va dir que eren fotos fetes per tu.
    I la del 97 a la Resi no la he trobada tampoc en les ja penjades.
    Em pots indicar ón son? Perquè "cegato" ja ho estic força i despistat més encara.

    De totes maneres, com molt bé dius, l'important són els sentiments que encara són molt vius. (Mira quin rodolí!)

    ResponElimina
  3. Tens raó Jose Luis. Com que era el mateix restaurant estava confòs. Les fotos de la primera trobada no les teníaa i això que les vaig fer jo.(???). No se on van a anar a parar. igual les vaig portar a la segona i es van quedar en mans de la Mª Josep...ni ideia !
    Miquel

    ResponElimina