BENVINGUTS

OH BENVINGUTS, PASSEU, PASSEU, DE LES TRISTORS EN FAREM FUM, QUE CASA MEVA ES CASA VOSTRA, SI ÉS QUE HI HA... CASES D'ALGÚ... ARA JA NO HI FALTA NINGÚ, O POTSER SI... JA ME'N ADONO DE QUE TANT SOLS HI FALTES TU! ... QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL...!

dilluns, 24 de setembre del 2012

Anècdota del Robert Querol


Curs 1975-1976
Un dia que anava a fer el canvi de classe m'estava a la porta de 6è quan va sortir disparada l'Ana, la profe de Mates i Ciències. Li vaig preguntar: Ana, què et passa? Em va respondre amb el seu accent andalús, com diu el Miquel Vila. ¡Que estos niños son insoportables! I va continuar molt esvalotada corrent cap a la classe que li tocava desprès. Vaig entrar a l'aula i vaig preguntar: Què l'heu fet a l'Ana? No se qui va respondre, però el que va dir va ser això: Res, que el Robert l'ha demostrat a la pissarra que dos més dos són cinc, i no ha trobat una altra explicació. Jo em vaig mirar el que estava escrit i, la veritat, amb els meus coneixements de mates de la època, que es remuntaven al meu Batxillerat Elemental i amb molt d'odi per la matèria, doncs tampoc vaig veure como era inevitable arribar a la conclusió de que 2 + 2 = 5.
Algú / alguna es recorda de l'anècdota i pot explicar com s'arribava a aquella conclusió? Que consti que el Robert la va explicar, si no el mateix dia un altre.
A veure aquestes neurones! 

1 comentari: