BENVINGUTS

OH BENVINGUTS, PASSEU, PASSEU, DE LES TRISTORS EN FAREM FUM, QUE CASA MEVA ES CASA VOSTRA, SI ÉS QUE HI HA... CASES D'ALGÚ... ARA JA NO HI FALTA NINGÚ, O POTSER SI... JA ME'N ADONO DE QUE TANT SOLS HI FALTES TU! ... QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL...!

dimarts, 16 d’octubre del 2012

PLANTES DEL MARESME - Miquel Vila

Per si a algú li interessen les plantes us deixo aquests dos enllaços en el qual podreu aprendre cosetes sobre les plantes:
El primer es el nostre blog de la empresa on cada setmana parlem d'una especie i també hi ha les fotos de totes les plantes que produim i venem durant la campanya:
http://poleplants.blogspot.com.es/

El segon es el nostre cataleg de les plantes que mes venem i sobretot que mes exportem i que el podeu veure en format revista:



 





Espero que us agradi.

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies, Miquel, per la informació.
    Pels que ens agraden les plantes és una gran ajuda trobar informació com la que has posada.
    Crec que des de que sóc a Catalunya sempre he tingut plantes. Més o menys, en funció de l'espai de que disposava. Ara puc tenir una olivera i un llimoner i diferents tipus de plantes que he anat provant any rera any per veure si s'adpataven bé al lloc. Amb els geranis pateixo molt perquè m'agraden molt, però la punyetera papallona surafricana els fa malbé cada any. Sort dels cactus i plantes grases que m'aguanten força bé, i que m'han acompanyat sempre als diferents llocs on he viscut.
    La teva informació serà aprofitada adecuadament.
    Et torno a donar les gràcies.

    ResponElimina
  2. M'en alegro que t'agradi José Luis. La veritat es que he pensat que posar el bloc de la feina semblava una xorrada dins d'un bloc d'ex alumnes de l'escola, però com he vist que parlaves de les aficions del Francesc i el Robert (els ocells), he pensat que les plantetes donarien peu a la gent a comentar coses (ja que agraden a tothom) i potser aixi s'animaria algú altre a escriure.
    Qualsevol cosa sobre el tema ja saps consulta gratis a canvi de les meves consultes d'informatica...hehehe...i a tots plegats si mai necessiteu fer alguna compra de plantes aqui estic pel que faci falta...

    ResponElimina